Wednesday, December 21, 2011

Tazkirah dari Jepun

Assalamualaikum.

Subhanallah, Allah mempertemukan aku dengan akak2 tu(walaupun through skype jerr).

Sahabatku Jah tak dapat nak buat kelas dengan akak2 dari Jepun tu.
Kelas tajwid lah lebih kurang.
So, dia suruh aku gantikan tempat dia untuk malam tu sahaja.

Jadi dengan kecuakan, maka bermulalah kelas yang tak berapa nak kelas tu.
Dahlah tersalah masa, Jah kata 8.30 tapi rupanya pukul 8. -_-'
Kesian dorang menunggu.

Akhirnya aku hanya dapat menjadi ustazah untuk beberapa minit sahaja.
Lebih kurang 20 minit kott.
Memandangkan dorang malam tu nak buat tazkirah..
So kenalah stop awal sikit kan.

Dan, macam tahu2 je dorang nih.
Tiba2 malam tu pulaklah tazkirah tentang kasih sayang.
Sempatlah jugak berkaca mata ni dengar Kak Ila bagi tazkirah.
Subhanallah, cantik sungguh percaturan Allah.
Waktu tu lah rasa keseronokannya kenal dengan akak2 nih.
Sporting gituuu.
Majlis ditamatkan dengan bacaan doa rabitah.

To Kak Husna, Kak Awa, Kak Ctek, Kak apa2-tah-namanya-lagi, thanks untuk malam tadi.
Saya dah ada account sendiri hehe.
Saya tahulah saya tak reti guna Skype sampai tak tahu boleh berchatting pulak waktu tu hahaha(jahil sungguh).
Saya harap dapat join lagi next time(tah bila la tu).

"Allah jualah yang memberi kita rasa sedih."

-Kak Ila

No comments: